fredag den 14. august 2009

Turkis kort

Selvfølgelig fik jeg lige billederne ind i den forkert rækkefølge, men det går nok alligevel!
Vi havde hyggeaften igår i værkstedet, og endelig fik jeg tid til at prøve at lave en blomst med mine ny retroflower punches, selvom det først så lidt sløjt ud, syntes jeg faktisk den blev ret fin, når det nu er første gang. Men jeg kan se at der skal tykkere karton til end det jeg brugte!



Og så det turkis/grønne/blå kort med en Gorjuss Girl på og igen retro flowers men på en helt anden måde!
Jeg har ikke så tit pyntet kortene indeni, så det er lidt nyt, men her blev det nu meget sødt syntes jeg!

God weekend

1 kommentar:

  1. Det er altså nogle superfine kort du laver :-) Men hvor ville jeg gerne have set billeder fra I klippede fåret :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.