tirsdag den 17. november 2009

Julestue i værkstedet

i denne og næste weekend, og det tager altså noget tid at få gjort klar til det! Og i sidste weekend var vi til familiefest om lørdagen - så tiden flyver afsted og lige pludselig er det nu.



Men jeg så nogen stjerner på StampARTic, hvor der var vist hvordan man lavede dem, og jeg tænkte de ville være søde at have hængende, så jeg prøvede mig lidt frem igår og fik foreløbig lavet 4 forskellige af Vivi Gade papir, alle i rosa/brune farver - idag skal jeg lige prøve med den anden serie i brune nuancer.. men det bliver nok ikke til fire, det tager noget tid jo....
Men øv - det er bare ikke let at få gode billeder i "mørke" - og da solen skinnede var jeg ikke hjemme..

Håber ikke at der går lige så længe inden jeg vender tilbage næste gang....

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er den altså sød :-) Dejlige farver.

    SvarSlet
  2. wooow hvor er den flot og så fint pyntet

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.