fredag den 19. februar 2010

Copic Creations challenge no. 22

The Copic Creations challenge no. 22 says, color your embellishment with copics, and so i did!
The ribbon, the pearls and the rhinestones are colored with copics, and so are the image and the butterflies

The image is a drawing my daughter made for me
The butterflies are stamped in an old book, cut out and colored with copics

Det her kort er lavet til Copic Creations challenge no. 22, opgaven var at farve pynten med copics, det har jeg så gjort, bånd, perler og rhinsten var alle klare/hvide og blev så farved med de samme nuancer som jeg brugte til stemplet, som er en tegning min datter har lavet til mig!

4 kommentarer:

  1. så fine detaljer og et sødt motiv, dejlige friske farver

    SvarSlet
  2. Neeej, et dejligt kort. Jeg kommer helt til at længes efter sol og sommer. Det er dejligt at bruge en tegning og da i sær fra din datter. Hvor er hun dygtig til at tegne.
    Sommerfuglene er virkelig flotte.

    SvarSlet
  3. Hej Helle du har gjort det igen, dejligt kort og du kan tro jeg er meget glad for mit kort, det står oppe ved siden af min symaskine, det er jo der jeg opholder mig mest, i hvert fald i følge familien.

    SvarSlet
  4. Skønt kort og super flot farvelagt stempel - dejlige farver du har valgt, minder jo helt om forår :o)

    Mit stempel du spurgte til er fra Kreative fornemmelser - Hero art ;o)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.