fredag den 19. februar 2010

Fødselsdagskort til en patchworkpige..

Det her kort lavede jeg til en veninde som blev 45 i tirsdags, og da hun er helt bidt af at sy patchwork, tænkte jeg at det måtte da være temaet, og så kunne jeg jo lige få brugt lidt flere rester af det her lækre MME-papir, jeg er jo desværre ikke så heldig at have en big shot, (forsøgte ellers at købe en på qxl, men havde ikke penge nok!) så jeg måtte nøjes med fiskars skæreskabeloner, hvor jeg fandt lyset!

Som ekstra pynt tænkte jeg at der måtte nogen små "stof"-ruller og en rulle tråd, så der kunne patchworkes

1 kommentar:

  1. whaaa Oh My God! this is such a beautiful card!! I just LOVE the way you have patched the papers together and rolled them up too! what a great idea, Thank you so much for sharing it and giving me so much inspiration! And yes they are 'your papers' I saw them for the first time here on your blog and just fell so much in love with them that i had to buy them too :oD

    Have a good week

    hugs Nina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.