mandag den 15. marts 2010

Friday Sketchers #93

Here is my card for Friday Sketchers challenge 93, the stamp is from Sugar Nellie!
My daugther was sewing clothes for her Asian Doll, so I let him hold the card!
Her er et kort til Friday Sketchers #93, selvom jeg valgte udfordring udfra skitse, og jeg syntes den er fin, så kan jeg mærke at jeg er mere til fri fantasi i øjeblikke, man bliver nogen gange lidt låst af de faste rammer, og andre gange er det bare lettere at få lavet noget når der er rammer!
Men jeg tror jeg vil kaste mig over nogen ting som jeg har haft lyst til at prøve et stykke tid, og lade udfordringer være udfordringer, vinder alligevel aldrig...
Det er i øvrigt min datters asiatiske dukke der har fået lov til at holde kortet, han sad lige klar til at prøve noget tøj som hun var ved at sy til ham! Han elsker at komme på nettet, gør det i alt fald meget på deviantart.com :)

4 kommentarer:

  1. super flot kort og sikke skønne farver, flotte blomster og kanon motiv. Du må have en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Hvor er det rigtig flot og så skønne farver :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et super flot kort. Jeg er vil med motivet i midten- Hvor er det bare sjovt. Pøj-pøj med udfordringen.

    Det er nu sjovt nok engang imellem med udfordringer, men skitse udfordringer er nu heller ikke lige min kop te. Synes også at man bliver for fastlåst.

    SvarSlet
  4. Wauw et lækkert kort! Flot farve, motiv og papir.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.