torsdag den 18. marts 2010

Inspired by: Inspired by...

Have you seen this blog : Inspired by, I just love the way Jill is using distess inks, so I had to give it a try, and because I used the greens, I thought it just fitted for the challenge 82 over at the , the challenge says green!

I think I will have to try again, as the it not ended up, quite as i wanted, but wait and see, next try will appear soon...

Det her kort har jeg lavet fordi jeg så en tut på Jill's side, Inspired by, hun bruger/laver de mest fantastiske farver på sine kort, så hvis i aldrig har set siden, så skulle i prøve!
Men fordi jeg brugte grønne farver, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne sætte kortet på Cupcake Craft Challenge #82, der var udfordringen grønt!
Jeg er ikke helt tilfreds med det her kort, farverne kan jeg godt lide, men det blev for fladt, så jeg prøver lige lidt flere gange og ser om ikke det kan blive som jeg gerne vil have..

5 kommentarer:

  1. Oh, my friend, it is just BEAUTIFUL! I love the soft, smokey colors with the white embossing and text background! Simply stunning, stunning, STUNNING!

    SvarSlet
  2. Thank you for joining us at Cupcake Craft with such an elegant and beautiful card ! Love the distressed look and the colours are beautiful ! Smiles from Catherine

    SvarSlet
  3. så flot og dejlige farver

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu er der noget hård ved dig selv. Kortet er blevet rigtig flot. Det ser godt ud med de embossed snirkler og destrissingen er super flot. Pøj, pøj med udfordringen.

    PS: Jeg er også vild med Jill´s blog. Hun er utrolig kreativ.

    God weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.