mandag den 12. april 2010

Lidt er der da sket

bare IKKE her på bloggen, hold da op det er længe siden jeg lige har fået opdateret, men først påske og her i weekenden var vi (Kristine, Piwi, Lea, Trine og jeg) i Roskilde til Hobbymesse. Vi startede i Love2scrap, som lå lige i nærheden! Mit første besøg i en rigtig scrapbutik-IRL, ellers er det altid netbutikker! Puha, det gik ikke så godt, sådan noget papir og dims fylder ingenting i kurven, men uha da hvor det hurtigt løber op, så jeg blev reddet af Trine, som straks gav mig min fødselsdagsgave, liidt på forhånd, så længe er der da ikke til juni :D
Nå men jeg har faktisk lavet to kort allerede i sidste uge, men bare ikke lige fået taget billeder, de er lavet af nogen rester fra MME og BG, som jeg syntes skulle bruges op nu, der ligger selvfølgelig stadig noget tilbage, men det bliver nok brugt, her er de:
De ser så kedelige ud i farverne, men IRL er det dejlige varme farver.

Her skal i se hvordan der hygges med Naruto eller andre japanske tegnefilm som kan ses på nettet:


Og endelig vores byggeprojekt, som også er kommet lidt længere end her, faktisk har vi fået dør i og der er påbegyndt isolering af ydervægge og der stritter ledninger ud overalt, så det går fremad.
I aften skal jeg hjælpe en veninde med at lave bordkort til sønnens konfirmation om et par uger, så det var alt for i dag! Forhåbentlig går der ikke helt så længe til næste gang, jeg har nemlig lige fået lavet 3 receptkort, med nogen af mine nye indkøb, havde bare ikke tid til billeder....

1 kommentar:

  1. Virkelig flotte kort og farverne er så lækker :o) Ser rigtig flot ud du har syet på dem
    Skønt billede du lige fik nappet af dem men der hygges :o)

    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.