onsdag den 26. maj 2010

Mormors fødselsdag

Nej, hvor er det altså dårligt, jeg har bare overhovedet ikke fået lavet nogen indlæg her i 14 dage! Tiden flyver afsted og jeg kan ikke følge med, det er heller ikke meget kreativt jeg har lavet, men lidt indimellem alligevel. Det her kort lavede jeg til min Mormor som fyldte 87 d. 17. maj


Stempeltrykket har jeg fået af min mor, jeg gav hende det selv i fødselsdagsgave! Jeg har brugt både distress og copics til at farvelægge og for mig rigeligt med pynt, men sådan kan min mormor godt lide det!
Jeg har faktisk fået nogen dies til min Big Shot, men jeg har ikke nået at bruge dem, så jeg har lidt tilgode.
Men denne her måned er gået med at lave årsregnskaber klar til diverse revisorer, og naturligvis var mit eget regnskab overhovedet ikke klar! Men pinsen gik med det og Klaus arbejder stadig på at få lavet et grovkøkken, og det hjælper også på dem, men helt færdigt er det ikke.
Så har vi sendt fårene i fårhimlen (slagter) så der er lidt tomt derude og græsset er endelig begyndt og gro, nu hvor det er for sent! Og så har vi købt ny bil som vi skal hente i weekenden, hvor jeg også skal holde fødselsdag, og Kristine skal holde sidste skoledag, så derfor har der ingen indlæg været! Puha, jeg bliver helt træt af at tænke på det altsammen... Jeg glæder mig til det snart bliver ferie....

Men jeg har været rundt og kigge på alle jeres blogge, det er det lille pusterum, jeg tager når det bliver for meget...

1 kommentar:

  1. Hei!

    Et nydelig kort i lekre farger du har laget!! Flotte detaljer og lekkert fargelagt motiv!!
    Og tagsene under er også rålekre!!!

    Har du en e-postadresse jeg kan nå deg på, forresten?

    Go'klem, Lena

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.