lørdag den 1. januar 2011

Længe siden sidst

Hold da op hvor tiden går når man morer sig! Men GODT NYTÅR til alle, tingene forløb ikke helt efter planen, her hos os! Vi endte med at holde juleaften helt alene, alle veje var lukket af sne, både lille- og juleaften! Men det var hyggeligt og vi manglede i hvert fald ikke MAD, vi skulle have været 9, men blev 4!
Heldigvis var det bedre juledag, og efter at have skovlet sne i et par timer kunne gæsterne ankomme! Så vi holdt jul i to dage og har så nærmest været i byen lige siden!
Så nu nærmer hverdagen sig igen og måske også tid til lidt kreativtid! Jeg fik nogen lækre dies i julegave (havde selv købt gaven) og de skal bruges! Jeg har prøvet lidt men slet ikke nok, og billederne må vente lidt endnu, men de kommer snart!

Jeg syntes bare i skulle vide at jeg stadig er her og faktisk har fulgt med i hvad der sker, men ikke lige har haft tid til at kommentere så meget!

Jeg har faktisk også et nytårsfortsæt, jeg vil forsøge at få deltaget i nogen udfordringer igen, mindst en hver måned, det skulle jeg nok kunne overholde!

Rigtig godt nytår til alle og tak for alle kommentarerne jeg har fået, det er dejligt at høre jeres mening! 

3 kommentarer:

  1. Også lige et godt nytår herfra. Tak for din altid trofaste kommentarer. Jeg glæder mig til at følge din blog i det nye år også.

    SvarSlet
  2. du ønskes også et godt og kreativt nytår

    SvarSlet
  3. Det var bra dere hadde nok mat og at de kom fram til slutt!!
    Deilig med masse snø til jul synes jeg :O) men ikke så mye at gjestene ikke kommer fram!

    Gleder meg til å se de nye diesene dine :O)

    Nytt års klemmer fra Nina xx

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.