mandag den 10. januar 2011

Turkis

Der er vist ikke nogen der kan være i tvivl om at turkis eller aqua-farver er mellem mine yndlingsfarver, de popper i hvert fald op hele tiden
Og det her julepapir fra MME, havde jeg overhovedet ikke fået brugt færdig, så er det jo fint, at det faktisk ikke er så julet endda, og jeg skulle bruge et par små gaver, så jeg lavede 4 matchende kort, og puttede 2 i hver pakke

 De to er faktisk lavet kun med ensfarvet papir og en masse stempler - så de matcher
Jeg fik også lige brugt min nye julegave, spellbinder som jeg er helt vild med

 Sørme om ikke også mit nodestempel/julegave også har deltaget

Syboksen fra i går som jeg brokkede mig lidt over, er jeg faktisk blevet ret glad for alligevel, det jeg ikke var tilfreds med, var at jeg ikke fik fordelt farverne som jeg ville, (de grønne kom kun ude på kanterne) men det er fordi jeg ikke kender så meget til patchwork, nu har jeg tænkt lidt, og skåret nogen flere firkanter så denne næste bliver mere spraglet/bedre fordelt (tror jeg da :)

4 kommentarer:

  1. Kan ku give dig ret. de farver du har brugt er super flotte sammen. Lækre stempler du har sat sammen til at lave det perfekte mønsterpapir og kort.

    PS. Din syboks fra forrige indlæg er som altid lavet til perfektion.

    SvarSlet
  2. Rålækre kort. Flotte farver og flot stemplet.

    SvarSlet
  3. Thank you for visiting me! I like your cards as well!

    SvarSlet
  4. Åh, hvordan kunne jeg ha gått glipp av dette innlegg!
    Så nydelig kort alle sammen! Jeg også er veldig glad i disse fargene, og har de samme stemplene :OD men så har jeg IKKE sett disse arkene fra MME!! de ville jeg ha kjøpt om jeg hadde sett dem. Er de fra i år, eller eldere?
    Flott var de i allefall :OD
    God helg til deg og dine.

    Klem Nina x

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.