søndag den 9. januar 2011

Rester

I dag fik jeg endelig tid til lige at få syet lidt, og det var slet ikke planen at det skulle være det her stof, men
jeg løb lige ind i det, måske fordi jeg ikke lige havde fået ryddet op :)
Og jeg er vild med de her bokse, og har længe tænkt på at skulle prøve en i tern, som jeg har set hos All Momas Quilt, jeg ved godt de ikke lige kan måle sig med hendes, men jeg undskylder mig med at jeg jo er en papirpige, for det meste, i hvert fald!

Efter tut fra: All Momas Quilt
Farverne er ikke så fantastiske, for det eneste sted jeg lige kunne finde lys var på badeværelset, og spot gør ikke noget godt for farverne
Stoffet er rester fra to tidligere sæt - men jeg er ikke så tilfreds med sammensætningen, eller lad os sige at jeg måske lavede et par fejl undervejs, men der er jo kun mig der ved hvordan det skulle have været :D


Nå nu kaldes der til Bonderøven, og det går vi ikke glip af - så god aften til jer!

1 kommentar:

  1. Nej, den er da bare så lækker... hvordan kan du ikke været helt tilfreds.. det er da den flotteste farvesammensætning...

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.