torsdag den 18. august 2011

Aller aller sidste i lang tid

Igår aftes lykkedes det mig at få syet den sidste boks sammen, nu syr jeg kun det har lige har lyst til i lang tid, tror jeg :)
Men jeg har faktisk aldrig været god til bestillingsopgaver når det er kreativt arbejde, jeg laver jo nærmest ikke andet i mit arbejdsliv, så når jeg skal slappe af og være kreativ, så skal der helst være frit slag, for det er nu engang det mest kreative!
Men på den anden side er det også dejligt at vide at der er nogen der kan lide det man laver, og der må der jo være med bestillinger på 4+8 bokse!

Fordi det var den allersidste syntes jeg lige den skulle have lidt ekstra gejl, og det er en romantisk pige, så det blev lidt blonder og ekstra bred kant om lynlåsen
Jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med den her, den blev meget bedre en ventet da jeg stod med stoffet der var syet sammen med ikke quiltet.
Det passede lige at den var lys i enderne - og de nærmest dannede en firkant (er det volapyk?)
Faktisk var jeg lidt træt da jeg skulle lave den og det endte da også med at jeg glemte at tage højde for ekstra brede bånd foroven, så efter pyntestikningen hang lynlåsen og flaprede indvendig, den skulle have været syet fast med pyntestikningen, men jeg klarede den med nål og tråd i frokostpausen - så den blev afleveret inden jeg tog hjem - og godt modtaget :)
Dorthe havde sjove ting med i går til sy-aften, dem må jeg lige huske at tage et billede af, så i kan se hvad vi skal lege med hele vinteren!
Men det bliver sikkert ikke det eneste vi skal lege med, for hvis planen holder skal vi til Odense næste weekend, og mon ikke der så ryger lidt med hjem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.