onsdag den 17. august 2011

Lang køretur..

For et par uger siden var jeg i København sammen med Kristine, og det i sig selv er en stor ting, det er faktisk meget sjældent vi tager til København!
Det var lidt af en sejr for mig, for tidligere har jeg været utroligt bange for at køre, altså ikke herhjemme hvor jeg kender alting, og jeg er heller ikke bange for bilen! Nej jeg var bare hunderæd for at køre til større byer eller langt væk, hvor jeg ikke kendte vejen i forvejen. Hvis jeg var nødt til at køre, kunne jeg have det dårligt flere dage i forvejen og nærmest ryste af skræk, nu tænker jeg bare: Hvorfor det? Men jeg kunne ikke gøre noget ved det, men hvor er det mærkeligt at det bare lige så stille er forsvundet!
Igennem de sidste 5-6 år har jeg flere gange om året været med en god ven i København, og det gjorde at jeg nu også selv kastede mig ud i at køre derind, og jeg hverken døde eller var bange! Hvor er det bare skønt! Og jeg gør det igen - det er helt sikkert!
I må høre om selve turen en anden dag - jeg tænkte bare at der måske var andre der havde det ligesådan, og så vil jeg bare sige at der er håb forude!

Min prøvesekskant er færdig - den røde
Og første del af projektet er syet sammen - den grå

Hele projektet indtil videre
Det var lidt irriterende med den første blomst, at jeg egentlig syntes at det var syet meget pænt, men da jeg så kiggede efter havde jeg fået trukket lidt i stoffet, så der ligesom kom hvid striber i (printet var trukket lidt i vævningen) - men da jeg gik i gang med den grå var jeg meget forsigtig og der er ikke trukket nogen tråde, så nu går det bare løs.. højst sandsynligt kommer det til at tage flere år!
Jeg har arvet en gl. halv flamingoisoleringsplade - den er fantastisk at sætte tingene op på så man kan se om det ser ud som det skal!
Nå ind til aftensmaden, det er syaften og jeg får besøg af hende her - det kan kun blive hyggeligt!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare flot ud.
    Godt at du er kommet af med din storbyskørselsfobi ; )

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.