søndag den 16. oktober 2011

1. UFO

Som jeg skrev tidligere har jeg en del ting igang og ingenting bliver ligesom færdigt, men jeg er da kommet lidt videre med det her, ha ha jeg har købt 2 nøgler garn til at hækle det sammen med, men ved stadig ikke helt hvad det skal blive????
En overgang mente jeg at det skulle være en sjal, men det får jeg vist ikke brugt og jeg syntes ikke lige farverne passer til en vintertørklæde? Men sidste ide som jeg før har tænkt er at jeg kan lave en vest til mig selv, og nu tror jeg at der er firkanter nok, jeg vil i hvert fald prøve mig lidt frem med det , jeg kan jo altid hækle baglæns...

3 stabler - i lime, lys oliven og melon + et nøgle mørk oliven til sammenhækling

Der er ikke to firkanter der er ens, har siddet og lavet skemaer med kombinationer

Med filter

og igen med filter
Klaus og Kristine splittede en gl. bærbar pc den anden dag og i skærmen var der flere forskellige stykker "plast" som gav nogen helt forskellige udtryk når man kigger igennem, for sjov prøvede jeg lige at lægge dem over firkanterne og så tage nogen billeder, det ene giver dejligt bløde billeder det andet ser man nærmest dobbelt - det er lidt sjovt at lege med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.