tirsdag den 15. november 2011

Sidste uges produktion

Efter en heftig/hyggelig weekend, er vi nu endt med at Matilde har ondt i ørerne, det startede søndag, på vej til fødselsdag på Cafe Slot i Vordingborg, hvor vi fik noget lækker mad og nogen hyggelige timer med familien.
Tak for sidst Ole!
I går til aften var hun frisk nok, men her til morgen har hun feber igen og er meget varm.

Fredag var vi i Næstved og høre Queen Machine, jeg kendte dem ikke og vidste ikke hvad jeg skulle forvente, men de var supergode, men jeg skulle have taget flade sko på (som jeg plejer) :)

Men indimellem det og arbejdet er der også blevet tid til at sy lidt, jeg må have lidt til det julemarked hos Frk. Fingerbøl (Den gamle smedie i Borre) hvor jeg skal med en dag eller to.
De har åbent de tre første weekender i advent, jeg kender ikke tiderne endnu, men de skal nok komme!

 Jeg fik lavet en pung mere, den er helt i lyserød/pink/rød, men jeg er ikke helt tilfreds, så det bliver nok til mig selv.
 Som i kan se herover er det lidt klumpet syet under lynlåsen, sådan noget er jeg ikke så glad for
Farverne er jeg til gengæld helt tilfreds med, quiltet med frisk grøn, for at give lidt liv

 Og så lige en box mere :)
 Jeg har lavet stoffet så det er blåt/grønt i den ene side og rød/pink i den modsatte, delt diagonalt
 På den måde bliver siderne hver sin farve, i midten har jeg brugt den meget lyse Amy Butler som har begge farver
Jeg tror lige i får det samlede resultat af uge 45 senere, ellers bliver det vist lidt for langt

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.