torsdag den 10. november 2011

Første farverige firkant

Så blev jeg færdig med første firkant-ting, en lille pung den er ca. 11 cm høj og 15 bred foroven, så det er en lille sag, jeg havde bare lyst til at prøve, hvordan den blev, og den er meget sød, selvom der er lidt skønhedsfejl, men hvad det er er første gang jeg har forsøgt med sådan en model.



Lynlåsen har jeg sat i som jeg har set her hos Timotei, ja pungen er forresten også temmelig inspireret derfra :)
 Indvendig har jeg brugt Chambray - fra lageret (har nok ligget der 10 år) :) godt at have lidt, når der pludselig opstår et behov
 Sjovt den limefarvede med turkis ringe, den hader Kristine - jeg elsker den, jeg kan næsten ikke nænne at klippe i det, men det er jo sjovere når det bliver brugt, men hader tanken om at løbe tør (Amy Butler)
 Ellers er det Kaffe Fasset og Amy Butler og lidt andet blandet
Nå - så er det vist snart sengetid, der kommer en hård dag på jobbet igen i morgen, men jeg håber at blive færdig, så jeg kan holde fri denne weekend, for det bliver lidt hårdt når der skal arbejdes hele tiden.

I morgen skal jeg til Næstved og hente min nye vinterjakke, og det er da godt nok også koldt nok til at tage den på, bagefter skal vi i byen og så ud og høre noget musik, mens tøserne tager på besøg hos deres faster der lige er flyttet til byen.
Matilde sagde allerede da jeg hentede hende i børnehave at hun godt nok glædede sig meget, så der skal hygges (naboen er et pizzaria)

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.