fredag den 4. november 2011

Tæppeønsker

Da vi (Dorthe og jeg) for et stykke tid siden var i Odense og se patchwork, så vi de her tæpper, jeg ved ikke hvorfor, men jeg er så vild med de farver, og jeg kunne faktisk godt tænke mig at lave et tæppe.
 I virkeligheden burde jeg lave noget i blåt, for vores stue er mest creme, blå og grå, men de er da vildt lækre alle de her forskellige røde og pink
Jeg kan allerbedst lide det første med stjernerne, så hvis der er nogen der ved hvor man kan finde mønsteret eller hvad det hedder, så må i meget gerne lige lægge en kommentar

1 kommentar:

  1. Tæppet med stjerne er rigtig smukt, jeg kan godt forstå du er faldet for det. Mønsteret kan du da nemt selv tegne op. Hvis du starter med den store firkant i midten, kommer resten af sig selv. Glæder mig til at se hvad du finder ud af, rigtig god fornøjelse :))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.