søndag den 6. november 2011

Øv den hoste

Af en eller anden grund fik jeg først taget mig sammen til at gå i seng ved 2-tiden i nat, vist nok en film jeg så, og så skulle jeg lige læse lidt, men da jeg endelig lagde mig ned og skulle sove, så begyndte jeg at hoste, og hoste og hoste. Jeg stod op og drak lidt varm hyldesaft, for Kristine havde snuppet det sidste honning til en honningkage, tog et pust mod astma og lagde mig igen, og hostede. Da kl. var halv fire gav jeg op og lagde mig ind på sofaen, og henad firetiden faldt jeg endelig i søvn. 
Jeg ved ikke hvad kl. var da jeg vågnede næste gang, men jeg vågnede fordi jeg havde helt vildt krampe i mit ene ben, det har jeg aldrig prøvet før, ikke engang da jeg var gravid! Puha det er væmmeligt, men jeg kom igennem det og ind og sove igen. 
Kl. 8 stod Klaus op, og jeg tøffede ind i sengen, og vågnede ikke før kl. var halv elleve, helt buldret i hovedet, men det er også rigtig lang tid siden jeg har fået sovet ordentligt, for vi har faktisk alle været syge siden i mandags - og ingen er helt friske endnu.

Men ud over det har det været dejligt endelig at have en fridag, (altså efter et par timer på kontoret og så på en søndag) jeg skar en masse firkanter igår 7*7, det ser da fint ud ikke?


Jeg er altså vild med alle de friske farver

Nogen af firkanterne bliver til det her stykke (det er blevet syet sammen), som er en hemmelighed indtil videre


Ud over det har jeg lavet 3 stykker mere, som er klar til vat i morgen, 2 små og 1 med 5*5 firkanter, sjovt nok havde jeg tænkt det skulle være en syboks! Det da snart længe siden der er kommet sådan en ikke? :)

2 kommentarer:

  1. Det er super flotte farver, du har valgt.
    God bedring.

    SvarSlet
  2. Fine bokse du har lavet - lækre farver.
    Velkommen i hosteklubben - er på 2. uge ;0)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.