fredag den 9. december 2011

Ups

Det har gået lidt vildt for sig her den sidste uges tid, og ups, de tags jeg fik lavet, lykkedes det så at tage med på juleudstilling uden at tage billeder af dem! Og jeg har ellers altid taget billeder af alt også inden jeg begyndt at blogge, så det var en smutter :)
Heldigvis skulle jeg til syaften i tirsdags og skulle have en lille pakke med, så jeg lavede 4 mere, og gudhjælpmig om jeg ikke også glemte at tage billede af dem, den er helt gal med mig i øjeblikket :D

Men i kan se den tandmugne - 4½ år og tabt den første tand og samtidig fået sin første 6-år-stand.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.