lørdag den 10. december 2011

Hvordan kan man arbejde når

de her søde fyre går rundt ude foran kontoret, faktisk var der tre hunner og en han med en ordentlig opsats, men de vil jo ikke stå stille så man kan få et ordentligt billede, jeg har taget de her igennem vinduet og med min mobil, så kvaliteten er ikke i top, til gengæld gik de derude hele dagen, først da jeg kom ud og skulle køre, blev de forskrækkede og løb ud af haven.



Prøv at se den flotte kristtjørn, den med alle stammerne, jeg er så heldig
så jeg hvert år får grene til jul

Her fik jeg tre med på billedet

1 kommentar:

  1. Jeg kan også blive så fascineret når jeg kommer så tæt på så store dyr!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.