torsdag den 26. januar 2012

Cirkler og firkanter


På min sidste syaften, var der en af pigerne der viste hvordan man syede japansk foldeteknik, det er lidt sjovt, men jeg gad jo ikke kun at lave en firkant, for hvad skulle jeg bruge den til, så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne lægge stort ud og lave flere firkanter, de to eneste ensfarved jeg havde som passede med nogen mønstrede stoffer, var disse to hørstoffer i lime og majs, umiddelbart nok ikke lige de første jeg ville vælge og slet ikke til samme arbejde, men jeg tænkte på forår og påske og alle de der Amy Butler stoffer jeg købte passer lige til begge farver, så der bliver godt nok gang i farverne, men jeg håber det bliver pænt til sidst,
jeg er i hvert fald spændt på at se det, jeg tror der er 10-12 færdige firkanter nu og så ligger der en del klar til at folde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.