tirsdag den 24. januar 2012

Tag til min nevø

I weekenden var vi til fødselsdag hos min mor og min nevø som blev 17 år, de har holdt sammen flere gange, da de har fødselsdag med 3 dages mellemrum, og så skulle nevøen jo også have et "kort", men jeg tror nok ikke det er noget han går rigtig meget op i, så jeg lavede et tag, det er meget sjovere når det er til en dreng

Billedet af hele taggen er desværre lidt sløret, men man kan da se det nogenlunde
 Noderne er fra en udgået bog jeg købte på biblioteket
De sjove sikkerhedsnåle er fra tøjmærkerne, når jeg køber hos Pomp de Lux til Matilde, og der er båndet også fra, kæden er fra min smykkekasse
Og sølvmærket er fra kassen til en flaske Chivas, det er krøllet sværtet og raspet med sandpapir, men jeg syntes lige det var lidt lækkert at gemme til sådan noget her

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.