torsdag den 20. september 2012

Filtede nisser eller noget der skulle ligne

Sidste onsdag var der workshop i Det Kreative Værksted, vi skulle vådfilte nisser eller trolde.
Det var ret sjovt, men min så mildest talt ikke lovende ud da jeg gik hjem, igår var vi så ude og gøre det færdigt, og så endte det da meget godt alligevel.
Jeg ved faktisk ikke om jeg skal kalde det for en trold eller nisse, men farverne siger nok trold, den skulle selvfølgelig have hår der matchede mit tøj!


Det er lidt sværere end man tror, eller det vil sige, jeg nulrede simpelt hen for meget og som i kan se er
min filt skrumpet ret meget og er en af de mindste, og temmelig fast i filten :)


Den har øjne men frisuren er lidt løs i det, så han får hele tiden hår i øjnene, må vis hellere huske at tage et billede af bagsiden, for han fik en fin lille mås! Med dejlige runde baller :)

God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.