torsdag den 13. september 2012

Tags igen igen

Nogen af de her tags er ikke helt som jeg kunne have tænkt mig, men jeg har også i høj grad - bare kørt på uden den store tankevirksomhed, bare sådan lidt tilfældigt, men mange af dem er jeg meget godt tilfreds med, og man får prøvet en masse ting undervejs, og faktisk er de fleste af dem solgt!
 
 




Ginen er en TH som jeg har stanset ud i mosgummi, monteret og brugt som stempel, det er blomsten i den orange cirkel faktisk også, det er meget sjovt. Et eller andet sted har jeg også stemplet på ginen med et baggrundsstempel og fået det til at se lidt anderledes ud, jeg stansede også ginen i plast, så jeg kunne bruge både ginen og og resterne som stencil, praktisk når der skal laves skygger bag, eller indeni!

1 kommentar:

  1. Du er fantastisk dyktig til å lage tags,altså! De to øverste var spesielt nyyydelige♥
    Alt passet perfekt sammen:)

    Nå har jeg bestilt meg rammestempel:)
    Det ble ikke TH,men
    "Chanteuse Clear Stamps",og jeg tror det kommer til å fungere helt fint:)

    En riktig fin helg ønskes deg:)



    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.