lørdag den 15. december 2012

Brug af stofrester

For et stykke tid siden, skrev jeg om at jeg havde fundet på noget at bruge min små stofrester til



og det var altså til de her små juletræer, de er ca. 12-15 cm lange tror jeg inkl. stamme.
Faktisk så er det bare rester af termolam som jeg har syet stofstrimler på, syet to stykker sammen i siden og fyld dem med fyld, lidt lim og så en lille pind som stamme.
To knapper er syet på i toppen og så en snor til at hænge op i.

Jeg har flere end de her men de har ikke fået taget deres billeder endnu.
Desværre kommer de ikke med på julemarkedet i år som planlagt, og det er ærgerligt!

Nå i går var jeg til kiropaktor igen, han mener ikke mit ben bedres hurtigt nok, så jeg skulle tale med min læge om henvisning til skanning, der sidder stadig et eller andet i klemme i lysken, og det trykker så det gør ondt i mit knæ når jeg går også tit når jeg sidder.
Lægen henviser mig til et rygambulatorie, som er dem der kan sende mig til skanning, men inden det skal jeg også forbi en fysioterapeut, og imens sidder jeg så bare stadig her med ondt i benet og der er også flere steder hvor benet føles følelsesløst eller som om det sover.

1 kommentar:

  1. De er super skønne, men sikken da noget møg med benet !
    Håber du trods alt for en glædelig jul :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.