søndag den 16. december 2012

Tattered poinsetta

Hvert år i december plejer jeg at lave julekort til mine kunder, og i år er jeg også gået igang i god tid for engangs skyld, og til hvilken nytte, de er halvt færdig, og nu ligger jeg så her og glor.
Men i år havde jeg købt den her die fra TH, som jeg ville bruge til kortene, men jeg syntes det kunne være sjovt at bruge den på en anden måde også, så da jeg har en veninde som ikke holder jul, var der lige en mulighed for at lave lidt forskelligt i ikke-jul farve



Jeg syntes det er en fantastisk lækker die, fordi den ikke er så pussenusset, men alligevel rigtig flot


Jeg mener det her er et dobbelt kort, men kan ikke helt huske det, for jeg lavede en del forskellige, nogen bare enkelt, til at klistre udenpå en gave, jeg satte også en på posen, hvori tingene lå,
en af grundene til farven var at de skulle sidden udenpå posen med de fine hæklede servietter (se indlæg tidligere på ugen)
Der kommer flere billeder i morgen, men jeg må jo spare på dem :) når jeg ikke kan komme op og lave nogen flere

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.