fredag den 22. marts 2013

DMI tog ikke fejl

Hmm - hørte lige de mente at DMI havde taget fejl, og hvad blev der af den snestorm, det kan jeg godt fortælle, for den ligger i min indkørsel og på min vej, og hos mine naboer og alle dem jeg kender!

Og det sner stadig og det fyger stadig vildt og der er ingen udsigt til at det bliver bedre!

Sådan så der ud her for 5 minutter siden, nu er det helt gråt igen og sneen vælter ned!




Alle dage i den her uge, har vi haft svært ved at komme ud, men har været heldige at kunne følge sneploven og hver eftermiddag har der ligget op til halve meter sne på vores vej når vi skulle hjem igen, det er ufatteligt at vi ikke er kørt fast! Men man får jo en vis træning, og Kristine skulle til terminsprøver to dage og Klaus til kursus i Kbh. 2 dage, og endelig idag var det sidste tur i børnehaven inden de skal starte i SFO'en 1. maj, så
idag var det (mest) Kristine og mig der vandt snegravningen og kørsel på usikre veje, Klaus var kørt til staden.
Men hun kom afsted, og så håber jeg bare vi kan få hende hentet hjem igen :)

Sådan så det ud igår morges



I går så vi et egern der suste rundt og gravede under alle frugttræerne for at finde noget at spise - meget sødt, men det så lidt koldt ud!

2 kommentarer:

  1. Føj for den :-(
    Her skinner solen :-) Selvom det nok ikke er en trøst for dig.
    Håber trods alt du får en god weekend ;-)

    SvarSlet
  2. Det er vildt så meget sne i har fået.
    Håber at den snart forsvinder, så vi kan se forårsblomsterne i haven igen.
    God weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.