onsdag den 24. april 2013

Flere små kort af rester

Her var lige et par kort mere af rester, der mangler godt nok et, til gengæld har jeg to billeder med det røde kort, noget er gået galt.
Kortene er lavet på noget af det lækre akvarelpapir som jeg bruger til Lifebook, men den ene blok er for stor,så jeg skærer lidt fra hver gang, og det kan jeg jo ikke nænne at smide væk, og så skulle jeg lige lave lidt forsøg med at farve sløjfer, så det passede fint.
Kortene startede jeg som et af mine projekter, med at skrive et lille påskevers, og så ellers lægge lag på, bl.a. har jeg brugt servietter, gesso, stempler, acrylmaling og selvfølgelig distress



Der blev taget godt imod dem - der hvor de kom hen at bo, sammen med en lille pakke lækre påskeæg!

1 kommentar:

  1. ÅH gud så lekkert disse kortene var!
    Spennende å leke seg fram med mixed media, man ender alltid opp med noe som er litt 'andeledes'.
    Du minte meg om 2 stk kort jeg har laget nesten med samme produkter men de ser ganske forskjellig ut da. Jeg skal få postet de snart.
    Så du blir kjent med Hanne! Hun har en så sjarmerende blogg synes jeg, navnet passer perfekt! Hun er sikkert kjempe koselig :O)
    Ha en fin helg klem Nina x

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.