mandag den 20. maj 2013

Dødsstraf for voldtægt

Det lyder voldsomt, men det er det faktisk også
Den lille bandit her fik vi lige før sommerferien sidste år, og jeg skal lige love for at han er vokset!
Jeg tror han målte ca. 50 cm nu, og angreb os gerne, Kristine fik et sår, igennem bukserne fordi han sprang op og flåede hende.
Og så har han fået den skrækkelige ide at han kan springe på hønsene konstant, det minder mest om voldtægt


Hønsene har ikke fjer tilbage på ryggen og de skriger når han kaster sig over dem, det går bare ikke, så idag blev dommen afsagt og hanen mistede hovedet!


Jeg har ellers hørt at det er hanen der sørger for god orden i hønsegården, men den holdt da ikke helt her i gården!
Så nu ved jeg tro den står på hønse/hansekødssuppe i nær fremtid, vi må finde vækkeuret frem igen, og hønsene får sig et velfortjent hvil, i morgen tror jeg også de skal have spaghetti til aften :)
2,1 kg slagtet - nu ligger han helst stille i dybfryseren :)

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.