søndag den 19. maj 2013

Så blev Mormor 90 år - kort til hende

Igår var vi til fødselsdag hos min Mormor som blev 90 år! 
Det er lidt særligt, syntes jeg, måske fordi jeg ikke kender ret mange andre der er 90!


Men hold da op det er ikke let at finde noget en dame i den alder ønsker sig, så det bedste jeg kunne finde på var et abonnement til hende på Hendes Verden, hun har altid lavet håndarbejde, i en eller anden form, men hun får tennisalbue når hun strikker og jeg har fået kniplebrættet, så det er mest hækling nu, og det ved jeg jo at der er i Hendes Verden! Men nu må vi se om hun kan bruge det til noget, jeg tror i hvert fald hun blev glad for det, og selvfølgelig fik hun det sidste nye med!


Jeg var desværre så træt i fredags, at jeg faldt i søvn på sofaen og fik jo ikke lige lavet kort og gave færdig, så heldigvis vågnede jeg meget tidligt i går morges, men kortet er ikke helt som jeg gerne ville have det,
ikke at jeg syntes det er dårligt, der mangler bare noget tekst, og jeg kunne ikke lige finde noget i farten!


Festen gik også fint selvom kortet ikke var helt i top :) Begge hendes børn, svigerdatter 5 børnebørn og 8 oldebørn kunne komme og vi havde en rigtig hyggelig dag med god mad og masser af snak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.