lørdag den 18. maj 2013

Inspireret af Danita Art med importmoms - eller tyvstjålet :)

For noget tid siden var der et projekt i Lifebook 2013 af Danita - som har den her shop på Etsy
Jeg ved ikke lige hvorfor, men jeg er vild med hendes ting lige nu, og købte to små billeder, trykt på mdf-plade i hendes etsy-shop, de er på størrelse med spillekort, jeg skal nok få taget et billede en dag, 
men i hvert fald, kostede de tilsammen kr. 101,26 + porto 50 fra USA.
Og naturligvis fik jeg så importmoms på, grænsen er kr. 100 har jeg fået af vide senere - øv er det surt!
Men med i pakken lå det her kort, som ligger til højre, det er et rabatkort, så jeg får 15% rabat på mit næste køb - sjovt ikke - så undgår jeg importmoms, importgebyr og moms af importgebyr - tilsammen kr. 183 oveni de 150 - og de næste billeder kommer ikke til at koste 165 kr. stykket ! :D
Nå det hjælper ikke at græde over det - billederne er lækre og så fik jeg lige lyst til at se om jeg kunne lave såden noget - og ja det kunne jeg - hvis jeg skal sige det selv, spørger man Matilde kan hun overhovedet ikke se at det ligner ???

Det er ikke helt færdigt - mangler lige lidt hjerter på snor og måske også lidt mere baggrund - men jeg elsker det - selvom det ikke ligner ;)
Når man tænker på hvad jeg gav for kortet, er det så ikke ok at prøve at stjæle ideen?


Det kan godt være det lyder lidt blæret - men jeg er helt forelsket i de farver og den lille pige, selvom det var dumt at male hende lige ovenpå en samling (lektie lært)


Papiret; nodepapiret har jeg fået af Inge (kan du kende det?) og kjolen er rester og jeg er faktisk ikke så glad for gul, men lige den her rå serie syntes jeg var vildt lækker - så jeg kan næsten ikke få mig selv til at bruge det sidste - se kort her og her med gult papir

2 kommentarer:

  1. Det ser superflot ud!
    God pinse.

    SvarSlet
  2. Du får det jammen godt til:P
    Synes din var finere enn originalen, jeg:)

    Synd at du var så uheldig med tollen:S
    Jeg vet akkurat hvordan det føles;)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.