onsdag den 15. maj 2013

Rod i værkstedet

Som i kan se - så er mit værksted blevet en lille smule :) rodet, hele vinteren og foråret har vi bare sat ting herud hver gang vi ikke lige havde plads derinde, og så bliver det lige pludselig lidt uoverskueligt!
Jeg har ikke noget varme herude ud over en brændeovn, men da det ikke er opvarmet normalt, tager det rigtig lang tid om vinteren, fordi det er betonfliser der ligger på gulvet og de bliver altså ikke varme sådan lige..
I efteråret købte vi godt nok en lille solcelle som også hjælper lidt nu, men solen skal altså skinne før det virker, og det har den ikke gjort så overvældende meget, men jeg kan godt holde ud at være derude nu, uden at tænde varme

 Det der bare sker om vinterene er at jeg slæber alt indenfor, så stue, grovkøkken og kontor er ved at sprække og nu er jeg så næsten færdig med at slæbe den anden vej, og se ender det sådan her, og det er ikke engang så slemt som det har været - øv og jeg ville hellere lave noget andet end at rydde op

F.eks. glæder jeg mig helt vildt til jeg skal igang med tæppet igen, men jeg har ikke kunnet få cremehvid lærred hernede, så jeg må vel vente til jeg skal ud og køre, og jeg kommer jo nok ikke lige til at kede mig af den grund :D

Behøver jeg at sige at jeg elsker at være i mit værksted :) - rod eller ej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.