mandag den 13. maj 2013

Så er der nyheder...fra Møn

Selvom det er lidt blandet fra bunken

Matilde er begyndt at sove om natten med sin Knut-hat, som Kristine havde med hjem fra Berlin da Knut var populær. Matilde bruger den som ånde-/drømmeforskrækker, men jeg vil godt indrømme vi grinede en del den første dag vi så det!


Kristihimmelfartsdag, fyldte Matilde 6 år og hold da op hvor tiden går, hun fik den her lille uldtot af os, og håret er snart slidt af den :) - og torsdagen gik med fødselsdag og masser af gæster


Og så dumpede den her lille pakke ind af døren sidste uge, små søde manillamærker, jeg har givet nogen af dem til min scrap-ven Inge, det tager trods alt noget tid at få brugt 100 mærker. Jeg vandt dem hos Gitte Blinkilde som har en rigtig hyggelig blog - det er i øvrigt første gang nogensinde jeg har vundet noget på nogen blog !


Jeg har fået syet lidt små patchworkting og fået lavet et projekt færdig til Lifebook 2013, og det kommer men skal lige have orden på billederne. Men jeg kan se sidste afsluttede projekt hed uge 12 og det nye jeg har lavet hedder uge 18, jeg har også et andet halvfærdigt, men jeg tror ikke jeg lige kommer med igen lige med det samme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.