mandag den 12. august 2013

Det nåede jeg ikke



Det nåede jeg ikke i ferien:


  • skære stolper til mit tæppe og sy den sidste blok
  • sy forsiden til den kjole jeg startede på og skulle have haft med på ferie
  • mange mange ugers projekter til Lifebook 2013
  • sømme 3-4 par bukser op, nogen har ligget siden sidste sommer, kan jeg mon overhovedet passe dem mere?
Men det her fik jeg gjort, og det stod ikke engang på listen:

  • ryddet op på mit kontor
  • ryddet op i diverse skabe
  • ryddet lidt op i kælder
  • lavet loppemarked (dårlig dag, det blev 30 grader og folk tog til stranden, men alt står klar til køligere tider)
  • ryddet op i værksted
Ikke så ringe endda!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.