tirsdag den 13. august 2013

Uge 29 - Lifebook m. Danita Art

Sidste weekend i min ferie fik jeg lavet det her projekt færdigt! 
Og jeg elsker det - det ser en smule mere blegt ud her end det er i virkeligheden, men
det er bare så sødt syntes jeg!

Det er hovedsagligt akvarel, hvor der skulle have været afmasket med flydende gummi, det kunne jeg ikke lige få, så jeg måtte bare være forsigtig!



Der var en skitse som er meget nær min, mest fordi jeg rigtig godt kan lide Danitas piger, prøvede jeg, men 
det ligner vist ikke helt?


Her er hele siden - jeg skulle ikke have taget billederne med så meget lys, men det gjorde jeg altså!


Der er lavet lidt detaljer med poscapen og glimmerlim
Nedenunder kan man bedre se glimmeren, tror jeg


Se Danitas piger HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.