mandag den 1. marts 2010

Stor dag idag...

Matilde er startet i børnehave og er nu officielt en rigtig "Solsikke" - det er bare dejligt at gå hjemmefra med sin nye madkasse, når alle andre hver dag får madpakke med! Første dag gik rigtig fint, ingen problemer ved aflevering og hun havde næsten ikke tid til at komme med hjem. Hun fik tisset på det lille wc og selv lov til at hælde mælk op fra en fin lille kande, så kan det bare ikke blive bedre...
Her til aften fortalte hun mig at "månen lyste klart på nattehimlen", så tænkte jeg bare - hun ser vist for mange film, eller er det normalt at man taler sådan når man er 2 år og 10 måneder???

Kristine har igen lavet en tegning til mig, ser lige her:
Og her er hele kortet:

Jeg syntes faktisk han er rigtig sød, og let at farvelægge. Kristine er til koncert i aften i Forum, med Tokio Hotel, jeg er spændt på om hun klarer det uden at blive syg, de skulle stå udenfor i 2 timer og vente!!!! Uha hvor har det været koldt, håber bare at koncerten så var god...

1 kommentar:

  1. Altså hvor hun bare er dygtig til at tegne :-) Og jeg er HELT sikker på at Matilde ser for mange film :-) Det har vist aldrig været en helt almindelig udtalelse fra en der ikke engang er fyldt 3 år endnu....så skær lidt ned på dem ;-))))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.