tirsdag den 1. juni 2010

Øv øv øv

Den pakke som jeg havde bestilt fra Kreative Fornemmelser, kom idag, d.v.s. posten smed en seddel i min postkasse, så jeg kan hente pakken IMORGEN, men jeg skal da bruge det idag! :( Og Kristine var hjemme, hun havde fået besked på at sidde klar til at tage imod, og så gad han/hun bare ikke gå ind og banke på!
Det er selvfølgelig ikke det vigtigste i verden, men det er heller ikke første gang det er sket, og helt ærligt gider jeg ikke at skal køre til byen for at hente pakker, bare for at posten kan slippe for at gå 10 meter ind og banke på, jeg arbejder jo ligesom hjemmefra 3-4 dage om ugen.. Øv siger jeg bare...
Og vi har ellers en rigtig sød post, det må helt sikkert være en afløser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.