lørdag den 10. december 2011

Juleomvej

Hver morgen når jeg har kørt Kristine til bussen og Matilde og jeg skal til børnehave, kører vi en lille omvej for at se på det her!

Det ser ikke så vildt ud på billedet, men rigtig meget at lyset blinker, så måske var det lige slukket da jeg tog billedet :) Matilde syntes i hvert fald det er imponerende og det er også rimeligt overvældende, det eneste der ikke blinker er græsplænen og taget, resten står i lys lue


Jeg gad ikke have det på mit hus, men det er sjovt at kigge på,
Nu har vi fået øje på et mere som vi må forbi også, men det ser ud som om de kun har hvidt lys men rigtig meget, så det er næste omvej vi skal ud på

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.